קורס מזכירות רפואית, ניהול משרד, מזכירה בכירה וניהול העסק מהבית

מפגשי זום און-ליין בגיבוי דיגיטלי

מע"ר 44 ש', סדנאות יזמות, מנהיגות-אימון אישי ותקשורת בינאישית – מתנה!

מיועד ל-

למעוניין בהכשרה למזכירות רפואית וניהול כל משרד.

הקורס כולל רכישת מיומנויות ארגון וניהול במערך הבריאות, ידע במונחים ומושגים מדעיים ורפואיים. מיומנויות  מחשב.

התוכנית מותאמת לדרישות בתי החולים הממשלתיים, קופות חולים ומשרד הבריאות. 

הבוגרים יכולים להשתלב במערך אדמיניסטרטיבי של כל ארגון ולהקים עסק לשירותי משרד לכמה חברות מהבית. 



נושאים עיקריים – מזכירות רפואית – 65 ש"א + 20 ש' סטאג'

  • תאור התפקיד וחשיבותו
  • מבוא למקצוע ולתפקיד
  • אתיקה מקצועית
  • לימוד אנטומיה ופיזיולוגיה של גוף האדם, פתולוגיה כללית וסוגי בדיקות, מכונים, מעבדות, טיפולים 
  • ניהול וארגון במערכת הבריאות
  • ניהול משרד רפואי, כולל גבייה
  • רשמת רפואית, מינוחים רפואיים
  • לימוד תוכנה רפואית
  • תקשורת בין אישית בעבודה הזו
  • התנסות מעשית (סימולציות)
  • סטאג' מעשי – לא חובה, באחריות המכללה

 

נושאים עיקריים – ניהול משרד – 50 ש"א

  • מזכירות-תאור התפקיד וסטנדרטיזציה
  • מזכירות-תיאום ציפיות, שיקוף וסגירת מעגל טיפול
  • גוגל-Gmail, Google Drive, עבודה על קבצים משותפים 
  • התנהלות מול לקוחות ועבודה מול ספקים, ניהול כוח אדם
  • מבוא להנהלת חשבונות וגבייה 
  • עסק לשירותי משרד מרחוק, תהליך קליטת לקוח, הגדרת שירותים מוצעים ובניית מחירון, שיווק ופרסום ויציאה לדרך

 

סדנאות מתנה – 84 ש"א

  • סדנת ניהול עסק כולל שיווק, פרסום ומכירות – כלים להצלחה כלכלית, לא משנה כמה תהייה מקצועי, אם לא תדע למכור את עצמך, לא תצליח בעסק! – 15 ש"א
  • סדנת תקשורת בינאישית – ללמוד לכבוש כל לקוח – 15 ש"א
  • סדנת אורח חיים בריא – 10 ש"א
  • קורס מע"ר 44 ש"א



היקף הקורס

5 חודשים, יום בשבוע, מפגשים בני 4-5 ש"א, סה"כ 194 ש"א (הסדנאות יום נוסף) 

אפשר מזכירות כללית ורפואית במקביל ואז יומיים בשבוע במשך 3 חודשים.

 

תנאי קבלה – ראיון אישי

 

חובות התלמידים

חובת נוכחות 80%

מבחן סיום

 

3 תעודת הסמכה מטעם מכללת תנופה

  • מזכירות רפואית וניהול משרד 
  • מזכירה בכירה וניהול משרד מתקדם 
  • מע"ר 44 ש'

 

רכז קורס מזכירות רפואית – מר גל הירש

מזכיר רפואי מוסמך, משמש כמנהל אדמיניסטרטיבי של מרפאה במוסד רפואי גדול, עם ניסיון רב בתחום ואהבת המקצוע. לשעבר שדרן רדיו ואיש תקשורת.

רכזת הקורס ומרצה - עו"ד רותם ישראלי

מייסדת ובעלים "אני על זה" – שירותי משרד לעסקים מבריקים, יועצת ארגונית ובעלת ניסיון אדמיניסטרטיבי ותפעולי למעלה מ – 15 שנים. ב – 6 השנים האחרונות מלווה עסקים קטנים ובינוניים תוך שיפור וייעול תהליכים עסקיים ועוסקת בהכשרת מנהלות משרד לעבודה מרחוק.